četvrtak, 5. srpnja 2007.

ALL WE ARE SAYING IS...

Kad sam mislio da su mi svi izgledi da ću i ove godine istraživati Aziju - propali, dobio sam jedan od onih neočekivanih poziva koji se ne odbijaju. Doduše, ja sam to napravio jednom, ali nisam imao drugog izbora. Al sve to dođe na svoje pa sam sad još u nekom šoku i možda skužim što mi se događa kad sve to napišem. Ma zapravo shvatit ću da mi se to sve to događa tek kad sletim u Afganistan.
Jebeno je tamo sada, ali čini mi se da je to goli kurac prema Iraku. Al rat je rat, a u ratu se prvo puca pa pita. Kad slušam vijesti o tamo nekom ratu u tamo nekoj zemlji, uopće ne zamišljam ljude (s velikim zelenim očima), nego iscrpljene vojnike krvavih očiju. Zato su mi slike afganistanskih ulica s običnim ljudima zapravo otrežnjenje koje me prisjetilo i našega rata u kojem nismo jeli gljive u podrumskim rupama koje su zaudarale na smrt, nego smo (neki nažalost nisu) išli i u školu, i na more, i na selo.
Mi koji smo imali sreću da nam tenkovi nisu bili u dvorištu kuće, naučili smo živjeti s ratom. A to upravo rade ovi obični ljudi na afganistanskim ulicama. Žive s ratom. Nadam se samo ne zauvijek. Jer mir je mir.
Ima nešto perverzno u činjenici da dok ljudi bezglavo bježe od rata ako im se pruži i najmanja prilika, ja sam eto odlučio bezglavo bježati od mira. Tako to ispada. Ali nije tako. Moj spiritus movens baš je taj movens. Pokret, putovanje, promjena. Ratni Afganistan - mirna Hrvatska. Azija - Europa. Zapad -istok.
Treba napuniti spiritus.
...give peace a chance
Coldplay - Green Eyes
Honey you are a rock
Upon which I stand
And I come here to talk
I hope you understand
That green eyes, yeah the spotlight, shines upon you
And how could, anybody, deny you I came here with a load
And it feels so much lighter, now I’ve met you
And honey you should know, that I could never go on without you
Green eyes
Honey you are the sea
Upon which I float
And I came here to talk I think you should know
That green eyes, you’re the one that I wanted to find
And anyone who, tried to deny you must be out of their mind
Cause I came here with a load
And it feels so much lighter, since I met you
Honey you should know, that I could never go on without you
Green eyes Green eyes
Ohohohohooooo Ohohohohooooo Ohohohohooooo Ohohohohooooo
Honey you are a rock
Upon which I stand

Nema komentara: